RÓLUNK

Társaságunk 2010-ben alakult azzal a céllal, hogy a piacon eddig kevéssé elérhető, rugalmas könyvelési szolgáltatást nyújtson ügyfelei számára, ezzel új lendületet hozva az egyébként konzervatívnak értékelt szakmába. 

Miben vagyunk mások?

Minden hónapban személyesen megyünk vagy futárt küldünk a bizonylatokért az Ön irodájába vagy Budapest valamely előre egyeztetett frekventált pontjára. Az így átvett bizonylatok könyvelését a mérlegképes könyvelő három munkanapon belül megkezdi. Ezáltal rengeteg időt spórolunk meg Önnek.

Ügyfeleink szeretik ezt a fajta munkaszervezést, mert nem kell megszakítaniuk a munka végzését, nem kell a könyvelőhöz utazás idejét és költségét magukra vállalniuk, így azzal foglalkozhatnak, ami nekik a legfontosabb: vállalkozásuk építésével. Önnek csak össze kell csomagolnia az anyagot, mi pedig megyünk érte az egyeztetett időpontban. Ha könyvelőnk veszi át az anyagokat, akkor gyakorlatilag egy gyors áttekintést követően azonnali konzultációra van lehetőség, így nincs többé olyan, hogy késve értesül a hiányzó, csomagból kifelejtett bizonylatokról. Természetesen soron kívüli konzultációra is szívesen látjuk az ügyfeleinket, az előre egyeztetett helyen és időben.